Stupovi
Cilj
Na križanjima skretati kako je označeno stupovima.
Arena
Robot treba slijediti liniju.
Na križanju mora skrenuti u smjeru u kojem je posljednji put vidio stup.
Ako se radi natjecanje, pobjeđuje onaj tko je prošao najveći broj križanja.
Ako više natjecatelja prođe isti broj stupova, rangiraju se po vremenu.
Stop
Prepoznavanje stupova
Greške
Neminovno će lidari mjeriti ponekad krivo. Npr., očitat će neku neravninu na podu kao stup.
Popravite kod tako da nalazi samo stupove.
Natuknica: ovaj kod mjeri 6 puta i daje točniju vrijednost od jednog mjerenja:
frontLeft(6);
Oprez, mjerenje 6 puta traje. Potrebno je prvo zaustaviti robota.
Zastoji
Skretanje
Displej
Rješenje
Primjedbe
Projekt "Uvod u robotiku" sufinanciran je iz Europskog socijalnog fonda, poziv "Jačanje kapaciteta organizacija civilnoga društva za popularizaciju STEM-a".
Relevantne stranice:
Sadržaj vježbe za virtualne radionice isključiva je odgovornost Hrvatskog društva za robotiku.