Korištenjem internetskih stranica i web trgovine microline.hr prihvaćate sve dolje navedene uvjete korištenja i potvrđujete da ste iste pročitali i u potpunosti razumjeli.
Ako se iz bilo kojeg razloga ne slažete s bilo kojim od uvjeta korištenja molimo Vas ne služite se ovim internetskim stranicama niti njezinom web trgovinom.
U smislu općih uvjeta prodaje, Kupac je fizička ili pravna osoba koja naručuje ili plaća uslugu dostave proizvoda posredstvom internetske stranice.
Trgovac je tvrtka Microline d.o.o. Slavonska avenija 26/9, 10000 Zagreb, Hrvatska, koja posluje putem internetskih stranica i web trgovine microline.hr. Tvrtka Microline d.o.o. izdavač je i vlasnik internetskih stranica, web trgovine i domene microline.hr.
Prihvaćanjem općih uvjeta prodaje Kupac izjavljuje da su svi podaci koje je dao o sebi istiniti i potpuni, da je poslovno sposoban, ovlašteni korisnik kreditne kartice te da ne postoje nikakve poznate mu zapreke naručivanju i kupnji proizvoda, tj. za kupnju putem internetske ponude.
NARUDŽBA
Proizvodi se naručuju odabirom artikla iz ponude trgovine, prolaskom kroz proces narudžbe.
PLAĆANJE
Plaćanje naručenih proizvoda moguće je obaviti na sljedeće načine:
-
kreditnim ili debitnim karticama (American Express, MasterCard, Maestro, Visa, Diners)
-
transakcijskim računom
U trenutku kada narudžba bude zaprimljena, Microline d.o.o. će elektroničkim putem u obliku e-pošte obavijestiti Kupca o tome da je narudžba zaprimljena. U slučaju plaćanja kreditnom karticom ugovor se smatra sklopljenim u trenutku kada tvrtka Microline d.o.o. dobije potvrdu predautorizacije kartice Kupca na iznos narudžbe. Kupac e-poštom dobiva obavjest o statusu predautorizacije (uspješno ili neuspješno) te započetom procesu pakiranja robe. Ako Microline d.o.o. ne može isporučiti jedan ili više naručenih artikala, iznos neisporučenih artikala će biti vraćen Kupcu.
Sva plaćanja biti će izvršena u HRK (hrvatskim kunama). U slučaju plaćanja kreditnom karticom ili transakcijsim računom, troškovi uplate i/ili međubankarske transakcije nisu uključeni u cijenu.
Kupac ima pravo raskinuti ugovor sukladno članku 45. Zakona o zaštiti potrošača.
Ugovor možete jednostrano raskinuti u roku od 14 dana bez navođenja razloga.
Da biste mogli ostvariti pravo na jednostrani raskid ovoga Ugovora, morate nas obavijestiti o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom, telefaksom ili elektroničkom poštom, u kojoj ćete navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona, telefaksa ili adresu elektroničke pošte.
Rok za jednostrani raskid iznosi 14 dana od dana
kada je Vama ili trećoj osobi koju ste Vi odredili, a koja nije prijevoznik, roba koja je predmet ugovora predana u posjed,– u slučaju sklapanja kupoprodajnog ugovora
Povrat uplaćenog iznosa:
Ako jednostrano raskinete ovaj Ugovor, izvršit ćemo povrat novca koji smo od Vas primili, isključujući troškove isporuke, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada smo zaprimili Vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora.
Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji ste Vi izvršili uplatu. U slučaju da pristajete na drugi način povrata plaćenog iznosa, ne snosite nikakve troškove u odnosu na povrat.
Trgovac nije dužan izvršiti povrat plaćenog prije nego mu roba isporučena kupcu bude vraćena, osim ako nije ponudio da robu koju kupac vraća, sam preuzme, odnosno nakon što mu potrošač dostavi dokaz da je robu poslao natrag Trgovcu, ako bi o tome Trgovac bio obaviješten prije primitka robe.
Povrat robe:
Robu vratite ili je predajte nama bez nepotrebnog odgađanja, a u svakom slučaju najkasnije u roku od 14 dana od dana kada ste nam uputili Vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora.
Smatra se da ste izvršili svoju obvezu na vrijeme ako prije isteka naprijed navedenog roka pošaljete ili predate robu nama.
Kupac je sukladno članku 77. stavak 5. Zakona o zaštiti potrošača odgovoran za svako umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda koje je rezultat rukovanja kupljenim proizvodom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.
Troškovi povrata robe:
Troškove povrata robe snosimo sami.
Odgovornost potrošača za umanjenje vrijednosti robe:
Odgovorni ste za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.
Isključenje prava na raskid ugovora
Kupac nema pravo na raskid u slučajevima propisanim člankom 79. Zakona o zaštiti potrošača, a osobito ako je:
– ugovor o uslugama trgovac u potpunosti ispunio, a ispunjenje je započelo uz izričit prethodni prostanak potrošača te njegovu potvrdu da je upoznat sa činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora ako usluga bude u potpunosti ispunjena;
– predmet ugovora roba ili usluga čija je cijena ovisna o promjenama na financijskom tržištu koje su izvan utjecaja trgovca, a koje se mogu pojaviti za vrijeme trajanja prava potrošača na jednostrani raskid ugovora;
– predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji potrošača ili koja je jasno prilagođena potrošaču;
Trajanje ugovora
Ugovor koji Kupac sklapa s Trgovcem jednokratan je ugovor o kupoprodaji proizvoda na daljinu koji je konzumiran isporukom robe te izvršenim plaćanjem od strane kupca, u slučaju da ne bude raskinut. Ovi Uvjeti kupnje sastavni su dio ugovora.
Pisani prigovori Kupaca i sporovi
Ovi Opći uvjeti sačinjeni su u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača i drugim propisima Republike Hrvatske. Svoje pisane prigovore na proizvode ili usluge Prodavatelja Kupci mogu predati neposredno u poslovnim prostorima na adresi sjedišta Prodavatelja ili poslati na adresu Prodavatelja: Microline d.o.o., Slavonska avenija 26/9, 10000 Zagreb, i to putem pošte, telefona 01/2797700, telefaksa 01/2404471 ili elektronskom poštom na adresu: info@microline.hr kako je to navedeno u podacima Prodavatelja.
Prodavatelj je dužan bez odgađanja potvrditi da je pisani prigovor Kupca primio, a najkasnije u roku od 15 (petnaest) dana od dana zaprimanja pisanog prigovora na isti odgovoriti.
U slučaju spora između Kupca i Trgovca, nastojat će problem riješiti dogovorom i mirnim putem, a u suprotnom nadležan je Trgovački sud u Zagrebu.
Sukladno uredbi br. 524/2013 Europskog parlamenta i Vijeća, postoji obveza trgovaca koji sudjeluju u ugovorima o online prodaji da na svojim stranicama osiguraju elektronsku poveznicu s platformom za online rješavanje potrošačkih sporova. Platformi za rješavanje potrošačkih sporova putem interneta kupac može pristupiti putem ove poveznice:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HR
Izjava o korištenju WSPay-a
Microline d.o.o. koristi WSPay za online plaćanja.
WSPay je siguran sustav za online plaćanje, plaćanje u realnom vremenu, kreditnim i debitnim karticama te drugim načinima plaćanja. WSPay kupcu i trgovcu osiguravaju siguran upis i prijenos upisanih podataka o karticama što podvrđuje i PCI DSS certifikat koji WSPay ima. WSPay koristi SSL certifikat 256 bitne enkripcije te TLS 1.2 kriptografski protokol kao najviše stupnjeve zaštite kod upisa i prijenosa podataka.
Izjava o zaštiti prijenosa osobnih podataka
Više o zaštiti i upravljanju podacima pročitajte ovdje.