Napišimo naš prvi program. Način na koji ćemo to učiniti nije uobičajen, ali je pravi izbor, što ćete vidjeti kasnije.
Dvostruko kliknite na datoteku:
- ako radite robota za liniju - "mrm-robot-line.cpp" (1),
- ako radite robota za nogomet - "mrm-robot-soccer.cpp" (1),
- ako radite robota za labirint - "mrm-robot-maze.cpp" (1).
Ako ne znate kako doći do ekrana lijevo, pogledajte prethodne vježbe. U suštini, treba kliknuti na ikonu u gornjem, lijevom kutu i otvorit će se Explorer, kao na slici.
Sadržaj datoteke će se prikazati u prozoru ispod desne strelice. Teksta će biti podosta. Neka Vas to ne obeshrabri, ali ipak taj tekst ne dirajte.
Uočite traku odmah desno do sadržaja, u desnoj margini ekrana. Kliknete li na nju, ili ju vučete mišem, moći ćete se kretati po sadržaju datoteke.
Nađite tekst kao na slici, otprilike na 3/4 datoteke, tekst "void RobotLine::loop(){"
(2). Došli ste do mjesta u kojem ćete unositi gotovo sav kod u nizu vježbi. "RobotLine" će pisati za robota za liniju. Ako radite nogometaša, pisat će "RobotSoccer". Za robota za labirint, "RobotMaze".
Eksperti,